Jak nakupovat

PLATBA A DOPRAVA

Po dokončení objednávky vám přijde potvrzení a pokyny k platbě. Jakmile k nám na účet dorazí platba a vybrané zboží je na skladě, posíláme balíček do dvou pracovních dnů. Balíčky posíláme Zásilkovnou a Českou poštou. Doporučujeme Vám zvolit Zásilkovnu, je rychlejší a nabízí – Výdejní místo, Z-Box či doručení na vaši adresu. Dále je možné si u nás oblečení vyzvednout a vyzkoušet přímo v obchodě na Letné. Po odeslání vám přijde číslo, díky kterému budete moci kontrolovat, kde se balíček zrovna nachází a za jak dlouho k vám dorazí. Pokud se vám při výběru zboží zobrazí „Dostupné na objednávku“, což se může stát při méně obvyklých barvách nebo velikostech, budeme vás po obdržení objednávky kontaktovat s podrobnostmi o termínu dodání.

Placení je zatím možné pouze převodem na účet, případně pokud se rozhodnete pro osobní vyzvednutí v prodejně v Malířské 9 na Letné, je možná platba v hotovosti nebo kartou při převzetí.

U objednávek nad 3.000Kč je poštovné zdarma.

BALENÍ OBJEDNÁVEK
Ekologické balení objednávek je stále důležitějším tématem vzhledem k narůstajícímu povědomí o vlivu lidských činností na životní prostředí. Existuje mnoho způsobů, jak minimalizovat ekologický dopad balení objednávek. Jedním z hlavních prvků je použití recyklovaných materiálů na balení. A protože nám velmi záleží na naší planetě, tak se jí snažíme chránit tím, že všechny objednávky balíme do recyklovaných materiálů. Používáme papírové krabice i ekologické lepící pásky. Z našeho kamenného obchodu si odnesete oblečení v papírové tašce, kterou ručně popisujeme. Každou vaši objednávku zabalíme ručně a s láskou.

VÝMĚNA, VRÁCENÍ ZBOŽÍ

1) Když mi oblečení nebude sedět?
Zboží můžete vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od obdržení zásilky. Musí být neprané, nenošené a s původní cedulkou. Pokud chcete vyměnit za jinou velikost, poštovné za odeslání vyměněného zboží od nás platíme my. Vše můžete vyřídit také osobně u nás v kamenném obchodě. Vánoční dárky, které pořídíte v období 4.11 – 22.12. lze během ledna vyměnit za jinou velikost, jiný produkt nebo za dárkový poukaz.

2) Vrácení či výměna zboží
Nenošené oblečení s cedulkou pečlivě zabalte, do balíčku přiložte číslo objednávky a bankovní spojení, info o co žádáte a kam máme vrátit peníze. Můžete také vyplnit náš formulář na vrácení a výměnu. Peníze od nás obdržíte do 14 dnů od převzetí zásilky. Zašlete balíček přes Zásilkovnu se službou Mezi námi. Je to jednoduché, vše lze provést z mobilu z domova. Peníze od nás obdržíte do 14 dnů od převzetí zásilky.

Objednávku můžete přinést také do našeho kamenného obchodu osobně.

Zásilkovnou: MAGDALA dárky pro radost, Lidická 689, 252 63 Roztoky

Adelaube store Malířská 327/9, 170 00 Praha 7

Reklamace

Na veškeré zboží zakoupené na eshopu adelaube se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platného Obchodního zákoníku ČR. Reklamované zboží zabalte do balíku, přiložte vytisknutou fakturu (najdete v emailu) a stručný popis vady výrobku. Uveďte vaše aktuální kontaktní údaje: email, telefonní číslo. Zásilku s označením REKLAMACE“ pošlete bez dobírky na adresu: Adéla Laube, Lederova 1974, 25263 Roztoky.

Po obdržení reklamace vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat emailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:

• OPRAVENO A ZASLÁNO ZPĚT (v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)
• VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE (v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

V nabídce chybí má velikost. Bude ještě?
Přestože se snažíme průběžně doplňovat zboží, může se stát, že některé velikosti budou v určitém okamžiku vyprodané. Neváhejte nás kontaktovat na uvedeném emailu nebo telefonu a domluvíme vše podle aktuální situace.

Jak je to s dodací lhůtou, když jsou šaty na skladě a když jsou na objednávku?
Pokud máme šaty skladem odesíláme balíček do dvou pracovních dnů od doručení platby na účet. Pokud se vám při výběru zboží zobrazí „Dostupné na objednávku“, což se může stát při méně obvyklých barvách nebo velikostech, budeme vás po obdržení objednávky kontaktovat s podrobnostmi o termínu dodání.

Jak můžu zrušit objednávku?
Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že zboží nechcete, informujte nás prosím co nejdříve na adela@adelaube.cz, nebo na telefon +420604954280 s žádostí o zrušení objednávky. Uveďte také číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.

Jak chráníte osobní údaje?
Bezpečnost vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o vás používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu dalšímu. K informacím obsahujícím tvé osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy vaše data související s nákupem na adelaube důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům.