Jak nakupovat

PLATBA A DOPRAVA

Po dokončení objednávky vám přijde potvrzení a pokyny k platbě. Jakmile k nám na účet dorazí platba a vybrané zboží je na skladě, posíláme balíček do dvou pracovních dnů. Balíčky posíláme Českou poštou. Po odeslání vám přijde číslo, díky kterému budete moci kontrolovat, kde se balíček zrovna nachází a za jak dlouho k vám dorazí. Pokud se vám při výběru zboží zobrazí „Dostupné na objednávku“, což se může stát při méně obvyklých barvách nebo velikostech, budeme vás po obdržení objednávky kontaktovat s podrobnostmi o termínu dodání.

Placení je zatím možné pouze převodem na účet, případně pokud se rozhodnete pro osobní vyzvednutí v Roztokách, je možná platba v hotovosti při převzetí. Pro osobní vyzvednutí nás prosím nejprve kontaktuje na uvedeném mailu, nebo telefonu.

U objednávek nad 3.000Kč je poštovné zdarma.

VÝMĚNA, VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Výměna
Zboží objednané na Internetu, nemusí být vždy podle vašich představ, protože si ho můžete opravdu vyzkoušet až po té co dorazí, nebo se vám může zdát barva případně materiál jiný než jste předpokládali. Pokud o zboží stojíte, ale nevyhovuje vám barva či velikost, kontaktuj nás co nejdříve na adela@adelaube.cz, nebo na telefon +420604954280 s informací, jaké zboží jste obdrželi (model / barva / velikost) a za jaké zboží jej chcete vyměnit (požadovaná barva / velikost). Pokud jste s námi už domluveni na výměně, nepoužité a nepoškozené zboží zabalte do balíku, přiložte originál faktury a psanou informaci, za jaké zboží (model / velikost / barva) chcete vyměnit. Takto připravenou zásilku s označením „VÝMĚNA ZBOŽÍ“ pošlete Českou poštou nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu: Adéla Laube, Lederova 1974, 25263 Roztoky. Zboží vyměníme za požadovanou barvu nebo velikost a pošleme zpět. Pokud je cena požadovaného zboží odlišná od původní, rozdíl z ceny vyrovnáme po domluvě bankovním převodem. Náklady spojené s dopravou nepadnoucího zboží zpět k nám hradí kupující, na druhou stranu vám na naše náklady pošleme nový balíček.

Vrácení
Pokud vám z jakéhokoli důvodu nebude oblečení vyhovovat, máte možnost ho do 14 dnů od převzetí vrátit a dostat peníze zpět. Nepoužité a nepoškozené zboží zabalte do balíku, přiložte psanou informaci na jaký účet, chcete peníze vrátit (je nutné uvést číslo vašeho účtu a jméno). Takto připravenou zásilku s označením „VRÁCENÍ ZBOŽÍ“ pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu: Adela Laube, Lederova 1974, 25263 Roztoky.
Zboží je možné vrátit také osobně na stejné adrese.

Reklamace
Na veškeré zboží zakoupené na eshopu adelaube se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platného Obchodního zákoníku ČR. Reklamované zboží zabalte do balíku, přiložte vytisknutou fakturu (najdete v emailu) a stručný popis vady výrobku. Uveďte vaše aktuální kontaktní údaje: email, telefonní číslo. Zásilku s označením REKLAMACE“ pošlete bez dobírky na adresu: Adéla Laube, Lederova 1974, 25263 Roztoky.

Po obdržení reklamace vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat emailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:

• OPRAVENO A ZASLÁNO ZPĚT (v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)
• VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE (v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

V nabídce chybí má velikost. Bude ještě?
Přestože se snažíme průběžně doplňovat zboží, může se stát, že některé velikosti budou v určitém okamžiku vyprodané. Neváhejte nás kontaktovat na uvedeném emailu nebo telefonu a domluvíme vše podle aktuální situace.

Jak je to s dodací lhůtou, když jsou šaty na skladě a když jsou na objednávku?
Pokud máme šaty skladem odesíláme balíček do dvou pracovních dnů od doručení platby na účet. Pokud se vám při výběru zboží zobrazí „Dostupné na objednávku“, což se může stát při méně obvyklých barvách nebo velikostech, budeme vás po obdržení objednávky kontaktovat s podrobnostmi o termínu dodání.

Jak můžu zrušit objednávku?
Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že zboží nechcete, informujte nás prosím co nejdříve na adela@adelaube.cz, nebo na telefon +420604954280 s žádostí o zrušení objednávky. Uveďte také číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.

Jak zrušit už odeslanou objednávku?
Balíček už je na cestě k Vám, ale vy si rozmyslíte, že už jej nechcete? Dejte nám vědět na email na adela@adelaube.cz, nebo na telefon +420604954280. Peníze Vám vrátíme na účet ponížené o částku za poštovné, které jsme už za balíček uhradili.

Jak chráníte osobní údaje?

Bezpečnost vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o vás používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu dalšímu. K informacím obsahujícím tvé osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy vaše data související s nákupem na adelaube důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům.

Rolovat nahoru